Laura surar :( Telefon försljare!

Okej så jag gick på ett grymt skämt. Det var en tävling på nätet som man kunde vinna Jeans ifrån och jag tänkte att okej så klart man kan vinna nåt. " Om man inte är med så vinner man inte" Så jag ville vara med men... jag läste på tävlings vilkoren att om man är med så godkänner man till att då produktreklam... Så jag ångrade mej och var inte med och stängde ner sidan som jag var inne på. En eller två dagar senare så ringer det. Jag svarar av ren vana. Det skulle jag INTE gjort eftersom att nu har jag kanske ett packet med en prenumeration på väg hem till mej 😡För mig så ringer det ca 3 ggr per dag och för Amanda så ringer det ca 5 ggr.

INTE OKEJ!

Kommentarer
Marcus säger:

Bra ide att sura, jag heter Marcus och ring mig och du vill. Jag är en biffig kille, med blåa ögon. :D

Svar: meh!! Din mail adress står där uppe ;)
JTEMAT GMBSTJ

2015-03-12 | 13:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback