I'm back!

Känner att det vart lite dålig bloggning på senaste O.o. Well, well... Jag har inte bloggat sen jag färga håret, asså vid jul..
Jag hoppas ni hade ett trevligt jullov, mitt spenderades med pojkvän och vänner. Började dock året med att bli sjuk (typ förkyld) i över två veckor. Inte förräns nu har jag börjat bli bättre liksom. Men detta är min 4:e dag i skolan.
I helgen kom min pojkvän hit och nu till helgen kommer han igen. Kanske även ska träffa en vän/kusin som jag ser väldigt sällan.
 
Min lila färg har börjat gå ur, inte mycket kvar. Har dock inte "tagit hand om det på bästa sätt" för att få färgen hålla längre.
 
 
Detta ser bättre ut än vad det gör nu.
 
Nu är det mat.
 
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback