Photoshop


Efter och före bild...
För drygt en månad sen så skulle vi installera photoshop till våra datorer, för vi skulle använda det under våra fotolektioner. Vi installerade en provversion på 30 dagar. :)
Jag tänket inte så mycket på det och jag tyckte mest det var svårt att använda, jag är inte världen dator expert, fråga Therese. Men sen när det bara var ca 2 dagar kvar så satte jag mig ner och skulle försöka anstränag mig lite och det var ju jätte roligt och man kunde göra bilderna 18 gånger vackrare än på riktigt. Sen tog provtiden slut och nu sitter jag här med en vacker bild.
Har även gjort en såndär vacker sak som att skiva AmandaKort i hörnet, men det blev lite misslyckat eftersom att man ska göra ett copyrightmärke som jag glömde göra. Så det som står i hörnet är meningslöst. :)
 
//Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback