Tuuumbbbblllrrr

Tumblr är en fin sak. Där finns allt man behöver. Där finns alla ens känslor, och om inte kan man bara fixa det. Som en blogg men så mycket mer. Och enklare. Ja...
Efter två dagars Halloweenfirande så har det vart några riktigt jobbiga dagar. Spindeln, pojkvännen. Ja. Men allt är fint nu. Och har själv riktigt insett hur mkt smalare jag blivit, så tummen upp för det!

 nu har jag precis handlat och katten ligger utsträckt och spinner brevid mig. Dat cat... Hon tror hon är en människa och står emot det faktum att katter landar på fötterna.
Min kisse är speciell, minst sagt. Och hon skrämde livet ur Emmy i lördags. Men nu blev hon arg på min arm. Aj.
 
Normal kisse med normala sovställningar var det ja... Hon sover så gott. Bilden är från förrigår morse..
 
/Julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback