SPINDEL?!

Jag hann inte med glasyren idag på mina cupcakes, så nu ska jag bara vänta tills dom har svalnat och imorgon kommer jag ta på glasyren :D Jag ska göra "Halva" den persiska rätten en annan dag :) Här är cupcaksen utan glasyr:
 
 
 
Det blev även en stor uppståndelse när det var en jääättte stoor spindel på väggen.. jag hann inte ta kort på spindeln, och det var inte så trevligt för oss eftersom alla i familjen är rädd för spindlar förutom pappa..ja filma lite snabbt men jag tror inte det går att lägga upp video?

Här är ialf en bild på mamma där hon livrädd försöker hitta spindeln som försvann efter vi smällde till mot den på väggen(den kröp sedan runt på golvet :S ) I hate spiderss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback