Göteborg!

Igår var jag i Göteborg så jag tänkte visa vad jag köpte :D En mössa från Gina tricot, True match concealer, Burt´s Bees Radiance day cream från Life butiken, en skjorta från Gina Tricot och godis från en asiatisk butik i femman plus tée som jag ska ge till min pojkväns familj som är mycket populärt i Iran, Golestan te :D Det luktar jäättte göttt! Idag ska min pojkvän komma efter han varit i Stockholm, så då ska jag testa teet innan jag ger bort det :) //Margareta 

 
 
Jag älskar pocky så jag blev jätte glad när jag hitta den asiatiska affären, att jag inte sett den innan alltså ..O.o Jag köpte tre stycken pocky och sedan "Koala´s march" som det heter och till sist ett väldigt traditionellt kinesisk grönt te med "gunpowder". Jag hittade en butik som heter "kawai shop" som jag inte hade någon aning att det fanns där, såklart var det stängt då men ska snart till göteborg igen så då ska jag kolla in butiken. :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback