yey!

Okej. idag gick inte som väntat. tur som var gillar överraskningar :) Amanda skrämmer slag på mej varje gång hon sms:ar för jag är ensamen hemma och det är as tyst överallt och sen så hörs det pling as högt och jag bara
- vem?
- allå?
- ah! juste telifonen...
awkward silence.... iaf. Kunde ha gått till skolan idag men då hade jag fått gått på skolan i 20 min och sen vänta i 3 timmar på att åka hem. Kändes inte så logiskt. Andledningen till det var att jag var hos tandläkaren och inte hos tandätaren som jag råkade att skicka till Therese. Av någon anledning så vill inte ordboken godkänna ordet tandätaren... Ett nytt ord kanske.... Såg en massa personer som jag känner och jag var med om mycket ( säger jag för att låta kul ) hihi no... hände inte så mycket men lite... Det är frost ute och det har inte smällt bort. Räknas det som snö? Vet ej? Telefonen dampar som vanligt så det betyder att jag måste gå. Ha det kul idag! jag vet att jag ska iaf. :D
77 Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback