...Synsam -_-

Okej.. vad jag har lärt mig idag är att jag ALDRIG kommer starta med ett abonnemang med Synsam igen. Och nästa gång läsa igenom hela kontraktet innan jag skriver på. För att sammanfatta kort startade jag ett abonnomang med månadslinser för ca 6 månader sedan, och allt krånglat jäätte mycket, linserna är jobbiga, fått byta styrka en gång men det blev inte bättre och nu kan jag inte ens ha dom i ögat för dom irriterar så mycket. jag har fått gå dit tillbaka och dit igen hundra gånger känns det som. Kvinnan vi skrev på kontraktet med var väldigt manipulativ helt enkelt. Hon förklara inte ens vad det skulle innebära om vi avsluta abonnemanget eller vad som skulle hända om vi skrev på det. Det enda hon sa var i princip: "Ja om ni skulle avsluta abonnemanget får ni pengarna tillbaka och det är jätte enkelt att dra sig ur" bla bla bla.. Hon sa det vi betalar i abonnemanget skulle bara gälla under 6 månader. Idag däremot fick vi en faktura på att vi tydligen ska betala för ytterligare 6 månader och priset gick från 1190 till 1413 kr. Det där nämnde hon ALDRIG när vi skrev på det, vi visste inte heller att abonnemanget skulle fortsätta eftersom hon aldrig nämnde det ens. Jag och mamma ska dit på tisdag och då få vi väl se vad dom säger..-.-
 
 
Visst jag är ingen expert på vad som händer om man går med på ett abonnemang, men dom i synsam borde gett mer information till mig. Man får ju hoppas vi inte behöver betala hus för att gå ur nu. Om ni känner igen er kan ni gärna kommentera, det vore intressant om flera har varit med om samma sak :) //...en upprörd Margareta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback