Home sweet home

Hemma äntligen. Smått huvudvärk, fast har ju knappt ätit eller druckit idag. Däremot har jag shoppat och åkt bil.  Vaknade förvånansvärt tidigt, frukost, och sen drog hela "gänget" till Elins Esplanad och DollarStore. DollarStore är en riktigt praktisk affär. Tror knappt det finns nåt för över 100 spänn och där finns det mycket. På Elins köpte jag bara sminkborttagning och underkläder, men på DS köpte jag mysiga sockor, kattmat, schampo, bomullsrondlar, tuggummi, skärbrädor, ansiktsmasker m.m. Priser låg mycket på 10 & 20 kr, men mycket var dealar som t.ex. 2 för 30.
 
 
 
Sen åkte vi äntligen hem, 3 timmars bilresa. Men nu ska jag ta det lugnt, äta, dricka och kolla på serier. Bara mysa med mig själv.
 
/Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback