Gamla bilder

Idag tänkte jag lägga ut lite mer gamla bilder som jag tänkt lägga ut tidigare eller inte tänkt lägga ut alls men dom kom med ändå. Men det blev ialla fall dom här bilderna ett litet småplock från alla möjliga ställen.
 
Här är en bild på Emmy när hon äter en kaka som hon har fått av Julia.
 
Här är några kossor som jag träffade när vi var ute och gick.
 
 
Här är några bullar som jag och mitt kusinbarn Hanna bakade till cafet som vi jobbade på. Det är Hanna som har lärt mig att snurra bullarna så där vackert.
 
Här är en bild på bröllopstårtan från bröllopet jag jobbade på i somras, Lauras mormor har gjort tårtan. Vacker och god.
 
Detta var några bilder det som jag hade. Kommer kanske fler någon gång.
Ha det så bra.....
// Amanda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback