dagens fail

Jag blev jätte nöjd när jag fick min post på skolbilderna! (sarcasm)....inte .. för det ena enskilda fotot blev jäätte dåligt som ni kommer se. Det ser ut som man har använt en gammal mobil och tagit fotot. Nu tog jag kortena på failet med min samsung s3 mobil så den har ju rätt hyffsad bra kamera, så det är inte mobilen kan jag säga. Det är lite otydligt men om ni kollar på bilden överst och ser på håret vid kanten ...ja det ser ut så på bilden jag beställde från Photomic.
 
Och det andra om ni kollar så är det inte min mobil heller som har gjort så, utan jag fick fotot så, i promise!  Så på måndag skickar jag tillbaka det.. -.- Dagens fail
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback